6 Mart 2014 Perşembe

Vine Takipçi Arttırma ve Revine Yaptırma


                     Vine Takipçi Arttırma
                         Revine Yaptırma



Tekrar merhaba arkadaşlar. Add Me Fast ı galiba hepiniz öğrendiniz artık. Bu sefer size Add Me Fast 'e yeni eklenen bir özellikten bahsedicem.

Artık Vine takipçi sayınızı arttırabilirsiniz hatta Vinelarınızı Revine yaptırabilirsiniz.

Her zamanki gibi ilk yapıcağımız iş Add Me Fast 'e üye olmak. Linkimize tıklayarak üye oluyoruz. ( Unutmayın üye olurken hotmail değil de başka mail adresi kullanın)







Üyelik işini hallettikten sonra gerisi bildiğimiz gibi.Puanlarınızı Vine bölümünde kullanıyoruz ve takipçi kazanıyoruz.


Eğer hala bilmeyenler varsa Add Me Fast Kullanımı Detaylı Anlatım konumuzu okusunlar orada detaylı bir şekilde anlattım.

Bireysel yardım almak isterseniz de twitter adresimi @atakant11 takip edip istediğinizi sorabilirsiniz.


Yenilikler oldukça sizinle paylaşmaya devam edicem takipte kalın...

27 Aralık 2013 Cuma

Instagram Beğeni Sayısı Arttırma


Merhaba arkadaşlar , bu yazımda da sizlere instagram fotoğraflarınızın beğeni sayısını nasıl arttırıcağınızı anlatıcam.


Hepinizin bildiği gibi yapıcağımız ilk iş banner a tıklayarak addmefast üyeliği açmak.


Yukarıdaki banner a tıklayabilirsiniz. Bazen üyelik aktivasyon mailinde sorun yaşanıyor o yüzden gmail kullanırsanız sorun olmaz. ( hotmail sorun oluyo bazen).
Sistem kesinlikle hack sistemi değildir ve hesabınıza zarar vermez arkadaşlar. Kredi ile çalışan güzel bir sistemdir.
Üye olduktan sonra soldaki menüde "Add Site Page"  yazan yere tıklıyoruz ve " Type " kısmından "İnstagram Likes" şeçeneğini tıklıyoruz. Tıkladıktan sonra like istediğiniz fotonun linkini ekleyebilirsiniz.

Yapamayanlar için daha detaylı anlatım ( üyelik ve puan kazanma hakkında) Bu Sayfada mevcuttur okuyabilirsiniz.


Daha detaylı bilgi almak için ise twitter adresim @atakant11 takip edebilirsiniz.


30 Nisan 2013 Salı

Add Me Fast Kullanımı Detaylı Anlatım

Merhaba arkadaşlar sizlere elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım...

Addmefast ile neler yapılabilir;


Facebook - sayfa beğendirme,
Facebook - durum link vb. paylaşım,
Facebook - sayfaya abone çekme,
Facebook - post ID beğendirme,
Google Plus - çerçevelere ekleme çerçeveletme
Google Plus - +1 (artı bir) verdirme,
SoundCloud - takipçi edinme,
SoundCloud - müzik dinlenme sayısını artırma,
Web Sitesi - organik ziyaretçi ile hit elde etme,
Twitter - takipçi arttırma,
Twitter - karşı kanala tweet paylaştırma,
Twitter - retweet,
Twitter - link favori yaptırma,
YouTube - video izlenme sayısını yükseltme,
YouTube - kanala abone ettirme,
YouTube - video beğendirme,
Instagram - Takipçi sayısı arttırma

Ve her gün eklenen yeni özellikler...


Addmefast ne işe yarar;


Sitede bulunan uygulamalar sayfasından örneğin; başka bir üyenin facebook sayfasını beğenme karşılığı yada üyenin web sitesini gezme karşılığı kredi kazanabilir ve kazandığınız kredi karşılığı diğer üyelere örneğin; youtube videonuzu izletebilirsiniz, kısacası addmefast milyonlarca kullanıcısı olan karşılıklı sosyal (sanal) ağ dayanışma sistemidir.



Üyelik hesabı açma Türkçe anlatım;

     Makalenin başında vermiş olduğum link adresine tıklayın ve açılan sitedeki sayfanın sonunda bulunan Try For FREE Now butonuna basın, Açılan sayfadaki Your Email: yazan kısmın karşısına kullanmakta olduğunuz e-mail adresinizi yazın, Password: yazan alana kullanmak istediğiniz şifreyi girin ve bir alt kutucuktaki Re-password: yazan kısma yine aynı Password: alanına girmiş olduğunuz kullanmak istediğiniz şifreyi yazın, Son olarak Security Check: karşısındaki güvenlik kodunu bir yan kutucuğa girin ve Sign Up butonuna tıklayın, İşleminiz bitti ise Your Email: alanına girmiş olduğunuz e-mail adresinizi açın ve mail'inize gelen aktivasyon linkine tıklayın.



Fazla kredi kazanma;

    Twitter, facebook ve google plus (gmail) bu üç sitede fazla kredi kazanmak istiyorsanız birer adet üyeliğiniz olmalıdır. Nasıl kredi kazanılır detaylı anlatım; Hesabınıza giriş yaptığınızda sol menüde duran Free Points yani ücretsiz kredi seçeneğinin altındaki tüm linkler ile kredi kazanabilirsiniz, örneğin Twitter Followers seçeneğine tıkladığınızda karşınıza başkalarına ait twitter hesaplarının geldiğini göreceksiniz bu hesapların altında duran Follow yani takip et butonlarına tıklayarak kredi elde edebilirsiniz, tabi bu işleminizi gerçekleştirirken Twitter hesabınızın açık olması gerekir, aksi takdirde error hatası ile karşılaşır ve kredi kazanamazsınız, aynı işlem facebook vb. uygulamalar içinde geçerlidir, umarım gösterdiğim örnek sistemi anlamanız için yeterli rehberlik etmiştir, ayrıca forum, blog vb. sitelerde rast geldiğiniz bot, hack, hile programı indir otomatik puan kazan gibi yalanlara kanmayın.

Kazanılan kredileri kullanma;
    Üye girişi yaptığınızda sol menüde duran Add Site/Page butonuna tıklayın, Type kısmından kullanmak istediğiniz uygulamayı seçin ve altına seçtiğiniz örneğin; facebook beğendirme seçtiniz o zaman Title kısmına sayfa adını bir altında bulunan kutucuğa sayfanızın adresini yapıştırın, sayfanın en sonunda bulunan CPC'nin anlamı ise örneğin bir kişi sitenizi ziyaret ettiğinde kredinizden düşecek miktarı belirlemenize olanak sağlayan hizmettir, bu alana en az 2 en fazla 10 kredi düşümü isteği girebilirsiniz, şunuda unutmayın uygulamanızın tüm kullanıcılardan önce çıkmasını istiyorsanız CPC'ye yüksek kredi girmelisiniz.





Sorularınızı buradan sorabilirsiniz veya daha detaylı yardım almak istiyorsanız  @atakant11 twitter adresinden iletişime geçebilirsiniz...

Ayrıca üye olduktan sonra mail adresinize onay maili gelmiyorsa gmail.com dan mail adresi alıp birde öyle deneyin. Hotmail de bazen sorun oluyor.


-

-

-

17 Şubat 2013 Pazar

Facebook Abone Kasma Hilesi

Bu yöntem sayesinde abonelerinizi çok kolay bir şekilde arttırabilirsiniz.Dakikalar içerisinde 100lerce abone kazanabilirsiniz.

Facebook abone sayısı arttırma,abone kasmak artık çok kolay.


Buradan sisteme üye olup hemen abone kasmaya başlayın facebookta popüler olun :)

Daha ayrıntılı bilgi için Buradan kullanıma bakabilir veya twitter dan @atakant11 bana ulaşabilirsiniz.

28 Ocak 2013 Pazartesi

Sistem hakkında yeni bilgi / Takipçini Arttır

Merhaba arkadaşlar , size sistem hakkında yardımcı olmaya devam edicem ayrıca son günlerde eklenen yeni özellikten de bahsetmek istiyorum.

Artık sizi takip eden kişinin ülkesini belirleyebilirsiniz.

Evet yanlış okumadınız


Twitter da sizi Türkler mi takip etsin yoksa Amerikalılar mı artık bunu ayarlamak mümkün.

Facebook ta Türk arkadaş mı istersiniz Amerikalı mı yoksa Fransız mı ?

Aynı şekilde instagramda da öyle...

Facebook , Twitter , Instagram , Youtube gibi birçok sosyal paylaşım sitesi de bu sistemin içerisinde



Herhangi takıldığınız noktalar olursa veya merak ettikleriniz bu konu altına yorum yazabilirsiniz size yardımcı olurum


İyi günler dilerim...