Add Me Fast Kullanımı Detaylı Anlatım

Merhaba arkadaşlar sizlere elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım...

Addmefast ile neler yapılabilir;


Facebook - sayfa beğendirme,
Facebook - durum link vb. paylaşım,
Facebook - sayfaya abone çekme,
Facebook - post ID beğendirme,
Google Plus - çerçevelere ekleme çerçeveletme
Google Plus - +1 (artı bir) verdirme,
SoundCloud - takipçi edinme,
SoundCloud - müzik dinlenme sayısını artırma,
Web Sitesi - organik ziyaretçi ile hit elde etme,
Twitter - takipçi arttırma,
Twitter - karşı kanala tweet paylaştırma,
Twitter - retweet,
Twitter - link favori yaptırma,
YouTube - video izlenme sayısını yükseltme,
YouTube - kanala abone ettirme,
YouTube - video beğendirme,
Instagram - Takipçi sayısı arttırma

Ve her gün eklenen yeni özellikler...


Addmefast ne işe yarar;


Sitede bulunan uygulamalar sayfasından örneğin; başka bir üyenin facebook sayfasını beğenme karşılığı yada üyenin web sitesini gezme karşılığı kredi kazanabilir ve kazandığınız kredi karşılığı diğer üyelere örneğin; youtube videonuzu izletebilirsiniz, kısacası addmefast milyonlarca kullanıcısı olan karşılıklı sosyal (sanal) ağ dayanışma sistemidir.



Üyelik hesabı açma Türkçe anlatım;

     Makalenin başında vermiş olduğum link adresine tıklayın ve açılan sitedeki sayfanın sonunda bulunan Try For FREE Now butonuna basın, Açılan sayfadaki Your Email: yazan kısmın karşısına kullanmakta olduğunuz e-mail adresinizi yazın, Password: yazan alana kullanmak istediğiniz şifreyi girin ve bir alt kutucuktaki Re-password: yazan kısma yine aynı Password: alanına girmiş olduğunuz kullanmak istediğiniz şifreyi yazın, Son olarak Security Check: karşısındaki güvenlik kodunu bir yan kutucuğa girin ve Sign Up butonuna tıklayın, İşleminiz bitti ise Your Email: alanına girmiş olduğunuz e-mail adresinizi açın ve mail'inize gelen aktivasyon linkine tıklayın.



Fazla kredi kazanma;

    Twitter, facebook ve google plus (gmail) bu üç sitede fazla kredi kazanmak istiyorsanız birer adet üyeliğiniz olmalıdır. Nasıl kredi kazanılır detaylı anlatım; Hesabınıza giriş yaptığınızda sol menüde duran Free Points yani ücretsiz kredi seçeneğinin altındaki tüm linkler ile kredi kazanabilirsiniz, örneğin Twitter Followers seçeneğine tıkladığınızda karşınıza başkalarına ait twitter hesaplarının geldiğini göreceksiniz bu hesapların altında duran Follow yani takip et butonlarına tıklayarak kredi elde edebilirsiniz, tabi bu işleminizi gerçekleştirirken Twitter hesabınızın açık olması gerekir, aksi takdirde error hatası ile karşılaşır ve kredi kazanamazsınız, aynı işlem facebook vb. uygulamalar içinde geçerlidir, umarım gösterdiğim örnek sistemi anlamanız için yeterli rehberlik etmiştir, ayrıca forum, blog vb. sitelerde rast geldiğiniz bot, hack, hile programı indir otomatik puan kazan gibi yalanlara kanmayın.

Kazanılan kredileri kullanma;
    Üye girişi yaptığınızda sol menüde duran Add Site/Page butonuna tıklayın, Type kısmından kullanmak istediğiniz uygulamayı seçin ve altına seçtiğiniz örneğin; facebook beğendirme seçtiniz o zaman Title kısmına sayfa adını bir altında bulunan kutucuğa sayfanızın adresini yapıştırın, sayfanın en sonunda bulunan CPC'nin anlamı ise örneğin bir kişi sitenizi ziyaret ettiğinde kredinizden düşecek miktarı belirlemenize olanak sağlayan hizmettir, bu alana en az 2 en fazla 10 kredi düşümü isteği girebilirsiniz, şunuda unutmayın uygulamanızın tüm kullanıcılardan önce çıkmasını istiyorsanız CPC'ye yüksek kredi girmelisiniz.







Ayrıca üye olduktan sonra mail adresinize onay maili gelmiyorsa gmail.com dan mail adresi alıp birde öyle deneyin. Hotmail de bazen sorun oluyor.


-

-

-

25 yorum :

  1. çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. siteye girdikten sonra kullanım önemli olan! onuda açıklr mısız? mesela instagramda birçok kişinin fotoğrfnı beğendim, takip ettim ama karşılığında benim hesabımda herhangi bir değişklik olmadı.

    YanıtlaSil
  3. kendi sayfamdaki bir mesajı nasıl paylastırabilirim..Url ye ne gireyim...yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  4. Oops! The FB page with the same FB ID already exists. hatası veriyor napmalıyım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Kardeşim Aynı Id Daha Önce Eklenmiş Nsl Çözecez Bulamadım
      Sayfann urlesinin değiştrdm olmadı

      Sil
  5. benim site engellenmiş ve takipçim artmıyo engellemeyi nasıl kaldırabilirim

    YanıtlaSil
  6. Instagram hesabımı bağlayamıyorum, hata veriyor "Please enter valid userid" diye. Kullanıcı adımı giriyorum, link olarak da yazdım fakat faydalı olmadı.

    YanıtlaSil
  7. hocam şimdi ben türk abone istiyorum ama bekliyorum gelmiyo deneme için worldwide yaptım doldular ama ilerde ben bi video yüklersem izleyecek bi türk kitlesi bulamayacagım napabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seceneklerde türkiye var sadece onu işaretlersen olur..

      Sil
  8. Instagram hesabımı bağlayamıyorum, hata veriyor "Please enter valid userid" diye. Kullanıcı adımı giriyorum, link olarak da yazdım fakat faydalı olmadı.

    YanıtlaSil
  9. nasıl üye olunuyor

    YanıtlaSil
  10. URL ne demek onu bi açıklarmısınız biriniz nasıl yapıştırıcam tweetin URL sini

    YanıtlaSil
  11. ben uyelık alamıyorum

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben denemelik bir arkadaşımın hesabından sitede takipçi arttırmayı kullandım sonra kendi hesabımı açtığımda diğer yerden silsemde kendi hesabımdan açamadım bu durumu nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  13. Title kismina sayfamın adını yazdigimda " please enter only letters and numbers" cikiyor. Url yazdigimda da "please enter a valid url" çıkıyor. Bu nedemek? Ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. titlr kısmında ingilizce karakter kullanın, diğerinde de yanlış url yada url girin diyor

      Sil
  14. Güzel anlatım olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Instagram hesabımı bağlayamıyorum, hata veriyor "Please enter valid userid" diye. Kullanıcı adımı giriyorum, link olarak da yazdım fakat faydalı olmadı. yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  16. Please enter valid instagram photo url cıkıyor instagram hesabımı doğru girdim ve urlde doğru acil yardım pls !!

    YanıtlaSil
  17. Please enter valid instagram photo url cıkıyor url doğru olduğu halde ne ypmayalım acil yardım pls!!!

    YanıtlaSil
  18. abu user invallid yaziyo fakat duzgun girdim nasil duzelticem?

    YanıtlaSil
  19. The Facebook page you are trying to add does not exist or it is geographically, demographically or age restricted

    benim sayfa beğendirmede böyle bir hata veriyor bunu nasıl halledebilrim

    YanıtlaSil
  20. The Facebook page you are trying to add does not exist or it is geographically, demographically or age restricted

    benim sayfa beğendirmede böyle bir hata veriyor bunu nasıl halledebilrim

    YanıtlaSil
  21. The Facebook page you are trying to add does not exist or it is geographically, demographically or age restricted

    benim facebook sayfamın url sini giriyorum byle bir hata veriyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  22. 2 tane hasap açabilir miyiz

    YanıtlaSil

 




Twitter Takipçi Hilesi / İnstagram Takipçi Hilesi /